Thursday, July 25, 2013

Iron Maiden. Sau Ironia Maidanului

Bre, astazi exista math core si core core si math muck si restul, si batranii astia sunt mega perimati cu cantecele lor cu alto si tremolo in voce si cu toate cele. Bre, sa stii ca nu e asa. Batranii astia R U P. Iar trupele britanice care fac ce stiu ele mai bine de dintotdeauna sunt incredibile. Asta adica in perioada in care nu aparusera steriletii aia indie, complet refuzati de feeling. Teribil esec al celor care dau cel mai autentic blues, mai autentic decat cel american. 
Revenind, am fost aseara sa vad Maiden. Amu, trupa fiind atat de faimoasa, sunt multi care o resping fara sa stie exact ce si cum, doar pe motivul ca sunt de demult. Gresiti. Trupa genereaza o energie teribila, mai ceva ce vezi la pustii de azi. Iar muzica, bre, muzica! M-am simtit ca un pusti aseara, trebuie sa recunosc. Maiden canta de nota 10 si cer totul de la public. Am avut un feeling similar la alti engleji perimati - Motorhead sau Judas Priest. True rock'n roll , din perioada care a trasat liniile de astazi. Oricat de perimat ar fi.
Amu, tot ce am spus eu mai devreme vine strict pe filon pozitiv, nu vreau sa dau in alte stiluri sau trupe; si eu ascult multe mizerii si mi le asum. 
Daca tot am deschis insa discutia, merita mentionat, absolut in fuga, ireala lipsa de coordonare a organizatorilor. D & D Entertainment face tot posibilul sa se depaseasca la nivel de lipsa de talent, sau cum? Spatiul in care s-a tinut concertul era teribil de mic, iar delimitarile celor 3 sectoare - invizibile de la nivelul solului. Sigur, din aer, cred ca se vedeau cam ca desenele NAZCA, dar de la sol, era mai greu, prins fiind intre mii de oameni care foloseau sectorul 3 ca un culoar de mers si coada la bauturi, in acelasi timp. Dupa ce inotai cateva minute bune intre oamenii astia, absolut intamplator, gaseai intrarea in sectorul 2. Complet nesemnalata. Bucurie! Aici nu exista nimic de baut, deci fie mureai de sete, fie te intorceai in malaxorul de mai devreme. Felicitari baieti, este de departe cel mai prost event la care am participat. Si am fost la cateva, pe cuvant de jder. 
Altfel, mama mama ce concert.

Alte impresii de concerte, ici. In franceza, nu aici in ciobaneste.

RHCP
Concerte celebre terminate rau. Aviz D&D.
Morti suspecte in muzica
Ce vor vedetele backstage 


 

No comments: