Tuesday, October 9, 2012

TNB. TiN-te Bine.

O sa fiu in clar de la inceput. Imi place noua fata a Teatrului National. Chiar si eu sunt surprins de asta. Este curat si aerisit si formeaza o scena excelenta pentru foarte incarcata nebunie e lui Bolborea, din fata. Pe care nu o critic. Mai mult, este o scena bestiala pentru manifestarile (patologice si comice) ale romanilor care isi striga oful in fata teatrului. Parca grupul statuar al lui Bolborea stilizeaza protestele si esenta romanilor care se aduna mereu, inutil, in fata TNB. Nah, pentru o natie asa dramatica e nevoie de o scena mare.
Cert este ca TNB imi place. Evident, ma refer exclusiv la exterior. Nu imi amintesc sa fi intrat in teatru propriu zis din a 12-a, cand am fost la garderoba sa ne luam costume pentru parada de pe Dorobanti. 
Sper, pentru ca nu am cautat proiectul lucrarilor, sa se finiseze cumva prin demolare cosmeliile de deasupra noii intrari.
Atat pentru azi.
Scurt pe doi.



No comments: