Wednesday, September 19, 2012

5 minute de pauza. Un articol pozitiv pentru Cristina.

Ieri am fost admonestat de o cititoare. Printr-o nota venita pe adresa redactiei noastre (a se citi "vazuta pe Facebook, cand stateam pe canapea"), mi s-a atras atentia, destul de subtil, ca o ard cam incrancenat. Ca articolasele mele sunt sumbre si negativiste. Ma rog, asta e de la mine, chiar daca nu le percep asa. 
Cum cititoarea in cauza este o fata tare desteapta si care, fara vreun motiv evident, continua sa ne ramana fidela (a se citi "intra pe blog in loc sa munceasca"), am decis sa luam actiune. Mai ales ca vad ca revine pe blog in ciuda diverselor dezacorduri, mai mult sau mai putin gramaticale, cu mine.
Deci. Dupa lunga introducere, care nu prea ma carcacterizeaza, m-am uitat scurt prin blog si am cautat ceva soft. Ceva care sa imi ia atentia de la Radu Naum care spune despre Calauza a 129733306629 oara, pe TCM. Adevarul este ca oamenii au incercat sa diversifice. De cateva zile vad ca au bagat inca 2 cetateni care vorbesc si ei despre primele experiente cinematografice. Partea proasta e ca unul dintre ei e Smily, un tip foarte ok, de altfel, care insa aici, termina in 12 secunde cam tot ce are de spus. Si baga si cativa "aaa", deci cam fura air time. Al doilea cetatean e unu' care isi aminteste cum a vazut prima oara niste sani la cinema. 

Cam atat. 
Imediat dupa, reintra Naum, cu Calauza, si spala imaginea.

Ei bine, uitand-ma prin blog, m-a frapat ceva. Pot sa vad cum ajung oamenii sa ma citeasca. Sincer, e ceva ce chiar nu ma intereseaza (e strict problema voastra ca ma cititi), deci a fost o descoperire pentru mine. Blogul imi ofera tag-urile care au pescuit cititori. Bear with me, imi explic mie astea, stiu ca majoritatea le stiti. Ei bineee, tag-urile astea sunt dragute. Vi le dau jos pe cele mai importante. Ele sunt exact cuvintele/sintagmele cautate de diversi si cred ca sunt misto pentru ca reflecta interesul romanilor pentru ce ii inconjoara. Cei mai multi romani au ajuns la mine cautand:

- "Nicusor Dan" (in diverse forme si combinatii);
- "print tiganilor finutu";
- "11 porunci Moise";
- "barbatul obiect";
- "Becali cruciat" (mama, mama, ce avem aici...);
- "campanie Lufthansa: Am visat-am zburat-am trait" (cea mai retardata idee ever, sa asociezi zburatul cu traitul, dar asta am mai spus);
- Nastase, Basescu etc etc etc, restul, evidente si neinteresante.

   
Nah, cam atat. Treaba este ca, dintre toate, oarecum panicarda mi se pare aia cu "prin tiganilor finutu". In mare, pentru modul in care a fost scris, care denota ca omul avea ocupata mana cu o sabie, sau ceva, in parte pentru ca sunt multe astfel de cautari care duc spre mine. Iar partea articolului meu despre respectivul cetatean poate fi interpretabila. Cam ca toate in viata.
In rest, ce sa spun? Intre Becali cruciat (unde il suspectez chiar pe el de cautare) si aia a Lufthansei (da, feedback-ul este negativ), ma bucur de o larga distribuire in randul maselor. 


Multumesc Google. 


Hai, la treaba!









Si tu, Cristina.
















No comments: