Tuesday, August 14, 2012

Banalitati cotidiene. Complet neinteresante.

Ploaie si racoare si weekend cu multa muzica. Concert si inregistrari. Adica perioada frumoasa. 
Pentru mine, cel putin. Daca vroiai sa vezi Stone Roses, cred ca te atacai daca aflai ca s-a surpat scena, de la ploaie. 
Sau daca efectiv nu aveai ce face si te interesa fotbalul, sa mergi sa vezi o amorteala de meci Barcelona - Dinamo. Dovada vie ca nimic nu joaca fotbal pe terenurile din Romania. 
Eu, insa, ma simt bine. "Stirile", adica telenovela in desfasurare, a ajuns cu adevarat sa ma plictiseasca grav. Viata chiar merge mai departe si fara Escu&Escu&Ean&Onta. Si inca merge frumos, chiar daca astia se chinuie (din greu, as zice) sa o strice. De fapt, merge asa frumos, incat pana si Euro a decis sa termine cu joaca si a inceput sa se reaseze. Nu are rost sa vorbim despre implicarea BNR aici, asta e nelipsita cam ca tantiile alea fara chef care inca populeaza (si vor popula for ever) "resorturile" romanesti.

Am jucat la Loto. Joc cu incapatanare, cand imi amintesc, asta doar ca sa indeplinesc toate criteriile din bancul ala cu evreul care ii cere Domnului sa castige. Daca eu macar joc, poate el isi face parte lui de treaba si va scriu dintr-o tara cu igluu, in curand. Adica iau banii si plec intr-o tara unde nu mi se scorojesc tatuajele dela clima asta temperat continentala. Am simtit nevoia sa explic ideea, nu stiu exact de ce.
Am auzit iar, nu stiu unde, treaba cu romanii nice si primitori si generosi. Bai, voi ati capiat? Sau nu vorbim despre aceeasi romani? 'Or fi unii care ne-au furat numele, doar ca traiesc in alte tari si sunt civilizati. Cred ca am auzit asta in legatura (sau imediat) langa stirea aia cu suporterii Stelei care s-au batut cu satenii de undeva de langa Medias. Super amuzant sa vezi stiristul cum incearca sa spuna decent ca aia au intrat beti sa faca pipi in curtile oamenilor, iar ailalti i-au atacat cu topoarele. Primitor, nu zic, nu. In mod clar, generos, la cate s-au impartit. Oricum, draguta medicareasa din reportaj. Adica medicul-ea. Nu stiu cum se spune corect din punct de vedere al feministelor. Nu stiu daca ati vazut, dar feministele tin mortis sa schimbe anumite cuvinte si alea suna de parca sunt spuse de aia din Covasna (romani sau unguri, ca vorbesc exact la fel).

Tocmai am aflat ca au aparut primele creaturi mutante, dupa Fukusima. Si e vorba despre niste amarati de fluturi. Astia nu s-au plimbat prin Bucuresti, cred.
Am mai aflat ca se scumpesc gazele de la iarna. Ne-a spus asta cineva de la Bruxelles, autoritatile noastre anuntasera initial ca nu se scumpesc. Cam in offside, astia. Macar sa ii includa aia de la Bruxelles la cc, cand dau mailul cu deciziile, sa nu pice de prosti chiar mereu.

Joi mergem iar la inregistrari, la Next Dog Studio. Ne vedem iar cu Costache si Mihai. Oameni foarte faini. Desigur, nu la fel de faini ca Dan Finutu (un cetatean ceva print al tiganilor), care s-a mutat din casa lui (care semana grav cu un cavou si pe care scria Dan Finutu 2003, intr-un cavou, oarecum copie a casei; scrisul si coloanele de la intrare erau cam la fel). Si despre asta am aflat la stiri. Eram curios daca Finutu era un gentil sau doar era finul cuiva.

Am vazut la McDonald's party de copii. Claunu' malefic lipsea. Ronald, that is. Cred ca teroriza copii (mai mici sau mai mari, daca ma gandesc la groaza pe care clownii inca o starnesc unor prieteni ai mei, majori si vaccinati) prin diverse cartiere neluminate. Aia mici faceau un haos greu de imaginat, dar oarecum coordonat de un fel de nurse spalata pe creier. Zambea si batea din palme fara rost. Parintii o ardeau apatic langa. Cred ca exista si  un McTort, sau ceva. 
M-am uitat la ei si m-am gandit: "ce fel de parinti fac ziua copilului la McD? Pentru ce il pregatesti? Corporate life & eating shit?" 
Am dar din cap nemultumit, mi-am terminat burgerul si am plecat.
Chill, ba.

No comments: