Wednesday, March 3, 2010

- interludiu -

A: ce poveste trista victoras
A: ultima de la tine de pe blog
A: trista trista
B: asa ma simt astazi, nu stiu daca e trista sau nu
B: asa simt
B: e ciudat, dar ma simt linistit
B: poate asa am redat-o
A: linistit. dar trist
A: de la mine de la redactie, in fata biroul meu se vede jumatate de delta
A: vad si in ucraina
B: la mine se vad 24 de geamuri, 3 bare si o curte interioara
B: se aude zgomotul orasului
B: de dupa zid
B: e mai altfel, dupa cum vezi...
A: la noi, peste drum e puscaria
A: e ciudat sa fie puscaria pe strada principala intr-un oras
B: stii de unde vine termenul de puscarie?
A: nu
B: in bucurestiul secolului 19, era un turn, emblema a orasului, acum daramat, in care se tinau pustile; tot acolo se inchideau si detinutii "politici" sau cei care trebuiau inchisi repede, inainte sa ajunga in temnita
B: si deci a ramas ca ii duceau unde se tineu pustile
A: da?
A: nu stiam
B: iar ce mi-ai spus tu
B: suna excelent
B: intr-o parte puscaria
B: in alta
B: libertatea
A: sa stii, uite ca la faza cu libertatea nu m-am gandit
A: maine imi aduc web cam-ul de acasa sa-ti arat peisajul de la noi
A: a, si sunt numai pereti de sticla, nu ziduri
A: nu mai fi trist
A: e misto si zgomotul orasului si sunt misto si cele 24 de geamuri
B: fugi la treaba si bucura-te de delta
A: si tu de Oras.

Multumesc A.

2 comments:

Urban Mold said...

Asta e un soi de Prolegomene al lui Kant? :)) ai vazut ca nu ai fost inteles in Critica ratiunii pure si te-ai gandit sa ne faci o traducere ? gasesc amuzant acest interludiu

Vava said...

:)) multumesc. Tot feedback ramane.