Tuesday, February 9, 2010

Smells like you

Stii ce mirosi? Stii ce iti inunda intimitatea capului, pana la stimulii care identifica "mirosul"? Nu mirosul este identificat, stii asta, nu? Ce simti este substanta, startul superior de celule desprinse, purtate de vant, intrate in tine. Mancare, parfum, starv, piele, ulei.
Nu traim intr-o lume a mirosurilor, cum spun estetii.
Traim in lume; iar ea traieste in noi. Traieste in noi. Traieste in noi. Traieste in tine.
Imi place sa ridic cute asupra fruntilor care se vor neridate pana la vartsa la care sa fii neridat este ingrozitor si nimeni nu vrea sa se uite cu adevarat la tine.
Imi place sa ma scald in privirea ta. Sa iti inund intimitatea. Sa traiesc in tine. Nu suntem multi asa. Deloc. Majoritatea aleg natura recreata cu grija in mall. Aleg natura a doua, as in second nature, draga. Majoritatea aleg sa isi faca useri si personalitati multiple in spatiul virtual. Majoritatea aleg varianta sintetica a ingerilor, eu caut demonii lui Chirnoaga, tu vrei ca oamenii sa cunoasca fatetele personalitatii tale diluate, eu te vreau pe tine. Ii vreau pe toti din tine. Pe cei care fac orice pentru atentie. Pe cei care se sting poza cu poza postata pe un nou profil. Pe ce cei gata sa se dezbrace in fata unui ecran, pe cei gata sa isi goleasca sufletul in fata marelui confesional QWERTA.
SA ISI GOLEASCA SUFLETUL. Astazi suntem de acord atat de repede cu cedarea, incat nimeni nu ne vrea. Devenim terminale la care pc-ul se logheaza ocazional.
Stii insa ce ramane cand te logg out? Cand incet, incet, toti ingerii sintetici din tine are shut down? Cand te-ai evaporat, user by user?
Mirosul.

1 comment:

Vava said...

9/10 nu stiu ce inseamana QWERTA. Nu ma mintiti, stiu ca asa e. Nici eu nu stiam. Pana am aflat.