Wednesday, January 27, 2010

Petale pe un pai

Petale pe un pai

Nu ma intind. Nu este in felul meu. Totul este scurt, cuprinzator (sau poate nu, dar nu regret) si la obiect. Nu ma gandesc de doua ori inainte de a spune NU, nu sun a doua zi.
Ma uit cu scarba superioara la cei care “au reusit”. Au reusit pe dracu…
Un pahar de whisky, o linie de ketamina. Deh, e mai ieftina decat ce-or lua aia in filmele alea. Sa-l vad pe Morrison ca rezista la asta…
Lumina este abia schitata, iar perdeaua portocalie este usor desprinsa in colt…se vede chiar si in obscuritatea in care ma scufund.
Spal vase intr-un birt jegos. Este doar pentru vara. La toamna am sa ma apuc de o afacere. Sau poate dau la teatru. Am auzit ca alea de la teatru sunt tare bune. Deh, artiste!
Sau poate plec sa vad lumea. Orasul asta e prea mic pentru mine. Da, asa este, sau mai bine zis eu sunt prea mare pentru el. O gura, o linie. O gura, un sarut...un sarut, doi ochi verzi, ca iarba, primavara cand crudul vietii te sufoca…flori de mar, flori de mar…cum dracului continua mizeria asta de cantec, nu mai stiu…o gura, o linie, asternut moale si sani albi, o gura, un fior, o linie…rar, mana ta pe fruntea mea, un sarut, atingerea unui inger, o gura, o linie, suvita…un nufar, mare, mare cat regretele mele, o umbra de foc…o linie..un tren fara zgomot…un album prea scurt, o linie..linie..linie..linie..

No comments: