Sunday, January 31, 2010

5 minute

Imi scriu blogul pentru mine. Pentru 5 minute de pauza. Nu pot sa scriu despre cotidian decat cand ma sufoca. In rest, imi leg blogul de serile cu bai fierbinti, cu un trabuc bun, blues sublim facut de englezi si putin single malt. Nu mult. Cat sa nu incep sa scriu despre cotidian. De el, a doua zi, de cand imi suna telefonul la ora 7. Acum am nevoie de 5 minute aici, cat termin cele de mai sus. Am tot atata inspiratie cat scrumul care zace pe masa. Cred ca majoritatea celor 5 minute au fost furate privind in gol. Atat pentru azi. Dar ajunge. Mai am 8 ore pana suna telefonul.

4 comments:

Niss said...

Cotidianul poate sa te sufoce, poate sa te plictiseasca, poate sa te lase sa respiri, poate sa te inspire, poate sa te ignore. Cele cateva minute vor exista in orice circumstante, cotidianul poate avea influente sau nu...

Vava said...

Hehe, corect. Dar minutele care nu influenteaza o persoana, exista pentru persoana respectiva? Uite, cele 5 minute ale mele (de ieri) au existat si pentru tine, care ai binevoit sa imi oferi feedback. Pentru ceilalti, nu. Iar cotidianul este minunat/nu, asa cum TU il poti inspira/nu.

Niss said...

de la altii citire..."sunt necesare, ma deranjeaza ca ma acapareaza..." Subiectivism pur. Cele 5 min ale tale au existat pentru tine, pentru ca ai vrut, si pentru mine pentru ca eu am vrut. Acapararea de catre alte persoane...este subiectul tau aici. Influentele sunt la tot pasu, in mod constient sau nu. Tuturor ne place cand constientizam, ne face sa ne simtim invingatori..sau nu.

Vava said...

Nu cred sincer ca exista subiectivism.. prin contrast cu ce? Cine este obiectiv? Care este arbitrul general acceptat? Nu imi place sa devin complet rupt de realitatea saormei lui Genin, dar cetateni mai infipti intelectual ca mine pun sub semnul intrebarii orice perceptie de masa. Deci, saorma cetateanului mentionat este altceva pt tine, decat este pt mine.
Si nu, nu tuturor place sa constientizeze. Sunt oameni care resping ce am spus eu aici. Ce sa constientizezi, ca esti "supt" de o idee de marketing si ca te incadrezi perfect pe ea? Ca aia e personalitatea ta fabuloasa, si nu ce te facea mami sa crezi? Unii aleg sa fuga de asta, de senzatia ca nu sunt invingatori si o fac prin lipsa de constientizare.
Toata discutia asta ma face sa visez la saorma. :)